חוויות ורשמים מאירוע מוצר השנה 2013

May 30, 2013

ביום שלישי האחרון התקיים הארוע של מוצר השנה לשנת 2013, וכפי שסיפרתי לכם בפוסטים הקודמים, זכיתי להיות חלק מהאירוע הזה.
את הערב התחלנו בקבלת פנים בסינמה סיטי ועברנו בין הדוכנים של החברות המוצרים שזכו בפרס מוצר השנה. התכבדנו והתנסינו במוצרים השונים, למדנו קצת יותר על המוצרים מפי הנציגים של החברות, חלק מהמשתתפים זכו לשחק במשחקים שונים בדוכנים ואפילו זכו בפרסים מגניבים. אחרי שעברנו בין כל הדוכנים, הוזמנו לנוח ולצפות בסרט "האבנים הכחולות" (The Saphires), סרט מקסים שדווקא הפתיע אותי לטובה, ואני ממליצה עליו בחום. לא אספר יותר מדי, רק אגיד שזה סרט מרגש ומצחיק.
בסיום הערב קיבלנו תיק ענק ומלא במיטב המוצרים שזכו בפרס מוצר השנה. אני חייבת לציין שהתיק הזה היה גדול (וכבד!) משצפיתי, והכיל מוצרים שמאוד שמחתי לראות. חלק מהמוצרים אני מכירה היטב ומשתמשת בהם, וחלק מהמוצרים היו חדשים לי ושמחתי להתנסות בהם.
אני שמחה לשתף אתכם ברשמיי מעשרה מוצרים שקיבלו את תואר מוצר השנה, ובהחלט ממליצה עליהם על סמך נסיוני האישי:

שפתוני צ’אבי סטיק של קליניק – שפתון שהוא גם עפרון, במיכל ייחודי, קל לשימוש, מטפח שפתיים רכות ויפות, מחליק בקלות על השפתיים ומותיר ברק טבעי וצבע טהור.

שמעתי רבות על שפתוני הצ'אבי של קליניק ושמחתי על ההזדמנות לנסות אותם. היתי מתארת את השפתון בשפתון לחותי עם גוון, מאוד אהבתי את המרקם והעמידות שלו על השפתיים, וגם ההנחה שלו היתה מאוד פשוטה ונוחה בזכות המבנה המיוחד שלו.




סדרת רויטליפט לייזר X 3 של לוריאל פריז – סדרת תכשירים, המציגים יעילות כמו טיפול בלייזר נגד קמטים הודות לפורמולה מועשרת בפרוקסילן, לפעילות אנטי אייגינג ב-3 רבדים: טיפול בקמטים, מתיחה ומיצוק.

קרם האנטי אייג'ינג היוקרתי הזה מיועד לטווח  גילאים 30-60, אמנם אני קרובה לגיל הזה אבל עוד לא בדיוק שם, לכן החלטתי לתת את הקרם הזה לאמא שלי, והיא שמחה להשתמש בו. הקרם מריח מאוד (!) טוב, יש לו מרקם קטיפתי ומאוד נעים, נספג מהר בעור ומשאיר תחושה נעימה. אני אישית לא מאמינה גדולה במוצרי "אנטי אייג'ינג" פלאיים, אבל אני כן מאמינה שקרם לחות טוב יכול לשמר ולשפר את מראה ותחושת העור שלנו.


Revlon ColorStay Makeup – למייק אפ החדש של רבלון יש פטנט רשום בטכנולוגיית העמידות, המעניק לעור כיסוי גוון מושלם במרקם קליל עד 24 שעות.
 

שמחתי לנסות את המייקאפ הזה ולגלות שהוא התאים לי באופן מושלם לגוון העור הבהיר שלי. האמת שאני לא משתמשת במייקאפ לרוב, אלא רק בכיסוי נקודתי במידת הצורך, אבל זה בגלל שעד עכשיו לא מצאתי חברה עם גוון שהתאים לי בול (ותאמינו לי, חיפשתי הרבה). כשניסיתי את המייקאפ של רבלון שמחתי לגלות שהוא מאוד קליל, נותן כיסוי טוב ומעניק מראה טבעי וקורן. הוא התייבש מהר והשאיר תחושה נעימה, מה שכן, הריח שלו טיפה הפריע לי בהתחלה. זה לא שהריח אינו טוב, הוא פשוט היה לי קצת כבד בהתחלה, אבל התרגלתי אליו די מהר. גם העמידות היתה טובה מאוד, החזיק יפה במהלך הארוע והופתעתי לגלות שהכל היה במקומו בסוף הלילה. בסך הכל אני מאוד מרוצה מההתנסות שלי ובהחלט אשקול לקנות את המוצר בעתיד.

תחבושות אולוויז עם ActiPearls – אולוויז אולטרה עם ActiPearls לוכדת את הנוזל בעומק מרכז הספיגה של התחבושת, נועלת ומנטרלת את הריחות לתחושת ביטחון ורעננות.


במוצרים של אולוויז אני משתמשת כבר זמן רב ומאוד מרוצה, אכן עושים את העבודה שלשמה הם נועדו וגם הופכים את החיים פשוטים יותר בימים המציקים האלו בחודש.


סדרת Natural Care של ד"ר פישר – מגוון של תכשירים המשלבים תמציות צמחי מרפא ביחד עם מרכיבים מתקדמים, לטיפול בעור ובשיער.

 התנסתי לראשונה במוצרים מסדרה זו לאחר הארוע, קיבלתי שמפו (בגודל מלא) ודוגמית של מסכה לשיער, ויום אחרי כבר רצתי לנסות אותם. הייתי מגדירה את השיער שלי כדי בעייתי, הוא יבש ומתפצל, ואני סובלת מנשירה במיוחד בחפיפות ובסירוק. ניסיתי מספר מוצרים, אפילו יקרים וטיפוליים, ועד היום לא מצאתי משהו שממש עזר לי. שמחתי לגלות שלד"ר פישר יש סדרה טיפולית חדשה, ואני בהחלט אבדוק אילו מוצרים בסדרה יכולים להתאים לי ואנסה אותם. לבנתים ניסיתי את השמפו והמסכה ומאוד התרשמתי לטובה, קודם כל הריח היה משגע, והצמד הזה השאיר את השיער שלי נעים מאוד והוא הסתרק בקלות. בנוגע לנשירה עוד קשה להגיד, אבל אני אמשיך לנסות את המוצרים ומקווה שהם אכן יטפלו בבעיה.


סדרת טיפוח הציפורניים של לייף – מסירי לק ייחודיים עם ספוגית ועם משאבה; סדרת לקים המתייבשים במהירות; וספריי לייבוש לק – רק מתיזים את הספרי והלק מתייבש.

המוצרי טיפוח הציפורניים של לייף אני משתמשת גם הרבה זמן, בתור חובבת לקים לא יכולתי לפסוח את המוצרים של החברה שמוצעים במחירים זולים, ולמרות זאת נותנים תחושה של מוצר איכותי לא פחות ממוצר יקר. יש לי מספר לקים של החברה שאני מאוד אוהבת. בסדרת הלקים של הייבוש המהיר טרם התנסתי, אבל אין לי ספק שגם הם טובים מאוד. במסיר הלק של לייף אני משתמשת קבוע, אני קונה מדי חודש מספר בקבוקים. מה לעשות, ככה זה כשאת בלוגרית לקים משקיעה, צריך להסיר את הלק, והרבה. וגם חשוב לשמור על הציפורניים והעור. אם מישהי כאן מסירה את הלק שלה באציטון (ואני יודעת שיש לא מעט בנות כאלה), אני רוצה להגיד לה "נו נו נו, תעביר למסיר לק של לייף ומהר!". אתן אולי לא חושבות שזה משנה, אבל תסמכו עלי - זה כן. כל מסיר לק עדף על אציטון, ואני אישית מאוד אוהבת את המסיר של לייף. מהרגע שניסיתי אותו, אני רק איתו. 

את ספריי הייבוש ללק של לייף קניתי לפני מספר שבועות, ישר כשהוא יצא למדפים בסופר פארם הקרוב לביתי, היתי חייבת לנסות בעצמי ולראות במה מדובר. האמת שקצת התאכזבתי, אני יכולה להגיד שהוא כן ייבש את הלק, אבל לא אהבתי את התחושה השמנונית שנשארה על האצבעות (למרות שעל האריזה מצויין שהמוצר לא משאיר תחושה שומנית). לא הרגשתי שמדובר במוצר הפלאים שלו ציפיתי, ואני אישית עדיין מעדיפה להשתמש בלק מייבש מהיר הקבוע שלי (של חברת Poshe). יכול להיות שעבור חלק מכן הצורה הזו לייבוש לק דווקא תהיה טובה, במידה ואתן לא מהבנות ששמות Top Coat מעל שתי שכבות הלק שלכן, זו יכולה להיות דרך טובה בשבילכן לייבש את הלק ולהזין את העור שמסביב לציפורן.

סדרת שילובי טעמים של נביעות+ – מורכבת ממשקאות המשלבים שני טעמים במשקה אחד, שהצרכנים בחרו והחליטו לגביהם: משמש-אננס ותות-בננה.

 היתה תקופה ארוכה שבה שתיתי מים בטעמים, מאוד אהבתי את הרעננות והטעם העדין שיש במים מהסוג הזה. לאחרונה אני מעדיפה לשתות מים מינרליים רגילים, סתם העדפה של טעם, אבל כשניסיתי את המים של נביעות+ בטעם משמש-אננס חשבתי שזה דווקא די נחמד. אני אישית לא ממש אוהבת טעם של אננס, אבל באופן כללי טעמם של המים היה חביב, זה בהחלט משהו שכיף להתפנק בו בקיץ החם.


שנדי אבטיח טרופי – תחליף מרענן לבירות או למשקאות הקלים בתקופת הקיץ. בירה המיועדת לבילוי קליל וכייפי כבר משעות הצהריים.

בתור אחת שלא שותה אלכוהול, דוקא נהנתי לנסות את הבירה של שנדי בטעם אבטיח. בארוע יצא לי לטעום גם את הבירה בטעם אפרסק, שתיהן היו ממש טעימות ומרעננות. שמחתי להכיר את המוצר הזה, בהחלט נראה כמו משהו שאני אשמח לשתות שוב בכיף.



Wonderful Pistachios – פיסטוקים קלויים ופריכים, מתובלים בארבעה טעמים, שהותאמו לצרכן הישראלי: צ’ילי, פלפל, מלח ובטעם טבעי.


 למרות שהמוצר הזה לא מצא את דרכו לשק המוצרים שלי, אני רוצה להמליץ עליו בכל זאת. בתור חובבת סרטים וסדרות, אני פשוט חייבת שיהיה לידי משהו לנשנש - תמיד! פיסטוקים במלח הם אחת החולשות שלי (יחד עם קשיו ושקדים מלוחים גם כן) ואני חייבת לציין שמאוד אהבתי את הפיסטוקים של המותג הזה. קודם כל האריזה ממש יפה (כך חושבת המעצבת הגרפית שבי) ושנית הטעם פשוט מעולה (מדברת אנינת הטעם שבי). אין מה לעשות, פשוט מוצר מעולה. למרות המבחר והמחירים הזולים שהשוק מציע, אני יודעת שידי תלך בסופו של דבר למוצר שהכי אהבתי, וזה פשוט זה.


דוריטוס מנופח – חטיף התירס דוריטוס בצורת משולש תלת מימד, מנופח ואוורירי בגודל ביס בשני טעמים: ברביקיו ושמנת-בצל.

אם כבר בנישנושים עסקינן, אז בנשנושים נסיים - עוד מוצר כייפי וטעים! האמת שכל מיני גימיקים של "שטוחים" ו"מנופחים" לא עושים לי את זה, ולכן ידי לא הושטה למוצר הזה על המדף, אבל כן שמחתי לנסות אותו ולגלות שהוא דווקא טעים וכייפי. המרקם האוורירי הזה הוסיף עדינות לנשנוש הדי קשיח בצורתו הרגילה, והפך את החוויה לקראנצ'ית ביותר. מה אני אגיד? הפעם הצליח להם. היה לי טעים וכיף, ואני חושבת שבהחלט ארכוש את החטיף הזה מדי פעם, סתם כי יבוא לי להתפנק.

אז אחרי שקראתם את ההמלצות שלי על מוצרי השנה האהובים עלי, הנה כמה תמונות מהערב וסיכום קצרצר של החוויה האישית שלי.


זוהי פעם ראשונה שאני מוזמנת לארוע בסדר גודל כזה, מאוד התרגשתי מהמעמד והיתי סקרנית לראות איך זה הולך. הופתעתי מכמות האנשים שנכחה בארוע, יחסית למקום די קטן היו הרבה אנשים מה שגרם לאוירה שצפופה במיוחד, בעוד שציפיתי למשהו יותר "אינטימי" ומאורגן. היה די צפוף ובכל הדוכנים היה תור מכובד, מה שלרוב לא מפריע לי, אבל איך להגיד - היתה נוכחות "ישראלית" ומצאתי את עצמי נדחפת ע"י אנשים קצת פחות מנומסים. זכיתי לטעום כמה מוצרים בדוכנים השוים, מסתבר שבפועל היו יותר "דוגמיות" וטעימות, אך הן נגמרו מוקדם מהצפוי, למרות שהגעתי ממש בהתחלה. לא ברור אם לא חישבו נכון את הכמויות ביחד למוזמנים או שפשוט היו אנשים שנהנו מכמות גדולה יותר של דוגמיות וטעימות ביחס לאחרים. קבלת הפנים / הסתובבות בדוכנים הרגישה לי ארוכה מדי, היה שלב שבו כבר עשיתי סבב וחצי בין כל הדוכנים והתעייפתי מהעמידה (חבל שלא ממש היה איפה לשבת במתחם) אז הלכתי לשבת בצד וחיכיתי לתחילת הסרט. היה כיף להתרווח סוף סוף במושב הרך של אולם הקולנוע, ואפילו נהנתי מההרצאה שהקדימה לסרט על מוצר השנה ותהליך בחירתו. בתור מישהי שהיתה באורע מסוג זה פעם ראשונה, דוקא היה לי מעניין לדעת איך התהליך עובד וכיצד המוצרים נבחרים. 
הסרט היה חביב בצורה מפתיעה, דוקא ראיתי טריילר לפני כמה שבועות וזה לא עשה לי חשק לראותו, אבל להפתעתי הסרט היה מקסים, מצחיק ומרגש. לא אספר יותר מדי כדי שתוכלו להנות מהסרט בעצמכם. לא מדובר בשובר קופות אבל בהחלט סרט שיהיה נחמד לראות בבית בכיף.
בתום הסרט, מחוץ לאולם, חיכו למשתתפים תיקים עמוסים בכל טוב מהמוצרים שהשתתפו בארוע ועוד. לשמחתי הספקתי לבוא שנייה לפני שהתחיל כל הטירוף וההמולה, ועדיין נאלצתי לסבול דחיפות וצעקות והתנהגות מבישה שהיתי מגדירה כ"הישראלי המכוער". באמת שאני לא מבינה למה צריך להתנהג ככה, במיוחד בארוע סגור, כשאתה יודע שתקבל את מה שמגיע לך אם רק תהיה טיפה סבלני. לי אישית זה נתן הרגשה ממש לא נעימה והיה לי חבל לסיים ככה את הערב, זה היה ממש turn off מבחינתי שיגרום לי לחשוב פעמיים לפני שאלך לארוע דומה בעתיד. 
שמחתי לחזור הביתה עם תיק גדוש במוצרים חדשים לנסותם (שמחתי על המוצרים, אבל לא על המשקל שהיתי צריכה לסחוב שהיה כבד להחריד לבחורה אחת), אבל כן התאכזבתי טיפה כי ציפיתי לראות מגוון רחב יותר של מוצרים, ומשום מה חשבתי שהתיקים יהיו מותאמים יותר לאנשים שמקבלים אותם, הרי שאין לי ממש מה לעשות עם מוצרים לתינוקות, ומוצרים לנקיון הבית הם תמיד שימושיים אבל היתי מעדיפה דברים שקשורים יותר לתחום הטיפוח והקוסמטיקה. התבאסתי שאפילו לק לא קיבלתי חח אבל לא נורא, יש לי מספיק.
בסך הכל שמחתי לחוות חוויה חדשה שלא מוכרת לי, להתנסות במוצרים חדשים וגם כאלו שמוכרים לי אשר מתקבלים שוב בברכה.


מגוון מוצרים שזכו בתואר מגוון השנה שניתנו להתנסות בארוע


דוכן של ד"ר פישר עם מוצרי הטיפוח מהסדרה Natural Care


הדוכן של קליניק עם מגוון מוצרי איפור וטיפוח


דוכן משולב של תנובה ומוצרי גרנולה של Wellness מהמותג Life
שהזין אותנו ביוגורט וגרנולה טעימים


הבירות הטעימות של Shandy

הדוכן של בירת שנדי
נשנושי גזר טעימים כתחליף לפופקורן שלפני הסרט

You Might Also Like

0 Comments